Березень 27, 2010

Часто Виникаючі Питання

При відсутності доступу до мережі Інтернет здійсніть наступні кроки:

  1. Перевірте чи підключений кабельний модем до живлення.
  2. Перевірте чи не переведений модем у режим Standby.
  3. Перевірте чи правильно підключений мережевий кабель до модему та Вашого комп’ютера. Якщо кабель підключений, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер (чи встановлені драйвера до нього).
  4. Якщо мережевий адаптер є, але доступу до Інтернету немає, зайдіть на сторінку статистики і перевірте стан Вашого рахунку.
  5. Якщо сторінка статистики недоступна, перевірте чи включено мережеве підключення. Для цього натисніть [Пуск], [Панель керування], [Мережні підключення]. У вікні що відкриється буде ярлик «Подключение по локальной сети». Включіть мережеве підключення виділивши цей ярлик і натиснувши [Enter].
  6. Якщо мережеве підключення присутнє, але написано, що воно обмежене, можливо що у Вас не правильні настройки файєрвола (програма для захисту комп’ютера). Фізична зміна обладнання, тобто мережевого адаптера, також приводить до даної помилки. У цьому випадку потрібно зателефонувати в службу тех.підтримки і сказати фізичну адресу (МАС-адресу, детальніше описано нижче) нового мережевого адаптера.
  7. Якщо модем зареєструвався, мережеве підключення присутнє, але сторінки не відкриваються, перевірте ІР адресу яку отримує комп’ютер. Для цього виділіть ярлик Вашого мережевого підключення і натисніть [Enter]. У вікні що з’явилося, натисніть закладку [Підтримка]. Подивіться в полі [Стан підключення] яку ІР-адресу отримав комп’ютер. В пункті [Тип адреси] має бути запис [Надано DHCP].
    Якщо в цьому пункті пише [Настроєно вручну], виберіть закладку [Склад], натисніть кнопку [Властивості]. У вікні що з’явилось виберіть [Протокол Интернета TCP/IP]. У вкладці [Властивості] цього протоколу включіть такі опції: [Отримати IP-адресу автоматично] та [Отримати ІР-адресу DNS-сервера автоматично].
  8. Якщо модем зареєструвався, мережеве підключення присутнє і працює нормально, але сторінки не відкриваються, можливий варіант, що у Вас неправильно налаштований браузер (програма для перегляду сторінок в інтернеті) або фаєрвол.

Як перевірити швидкість з’єднання з Інтернетом?

Перевірити швидкість можна за допомогою нашого сервісу тест швидкості.

Чи можу я підключити два або більше ПК до нашої мережі? Що для цього потрібно?

Так можете. Існує два варіанти:

  1. До кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
  2. Або Ви можете придбати спеціальний пристрій – мережевий роутер, який підключається до модему, та Ваших ПК; роботи по установці роутера можуть виконуватись нашими спеціалістами згідно діючого прейскуранту. На роутер підключається один тарифний план.

Що входить у вартість підключення?

У вартість підключення входить: кабельний модем, мережевий адаптер (при потребі), розхідні матеріали (відгалужувач, мережевий кабель, конектора, фільтри) монтажні роботи, плата за підключення Кабельного ТБ.